Alla inlägg under december 2008

Av Anna - 8 december 2008 21:05

Idag har jag varit trött och fnissig........

tur att vi skulle ha dekor dag!

Carro och jag har skrattat åt ingenting och gjort "kluttar" när vi skulle göra marmorrering med nagellack!

När vi kom hem så spelade vi BUZZ Dinosarier......och sksrattade lika mycket då.

Nu har jag jätte ont i magmusklerna av allt skratt! hahaha!

Nä nu ska jag titta på CSI!

Ha de!

Av Anna - 7 december 2008 20:53

Ojoj vad månaderna går fort!

Det har redan gått en vecka av december och det är redan andra advent

jag hinner inte med!

Jag har inte hunnit köpa några julklappar och snart så är det julafton!

Men det löser sig för det brukar det göra.

Imorgon så ska jag få lära mig dekor. alltså att dekorera naglarna =) det ska bli roligt. Resten av vecka så har jag kunder som jag ska göra snygga naglar på =).

Jo, ifredags så var vi på bio och såg Vi hade tur med vädret i alla fall igen. Men första filmen var bättre måste jag säga men det är ju ganska vanligt att det är så.


Ja det här var allt för denna gång!


Ha en fortsatt trevlig söndagkväll! 

Av Anna - 1 december 2008 13:29

Nu är jag hemma =).

Ifredags efter jobber åkte jag ner till Stockholm till en väninna.

I lördags eftermiddag så åkte vi med Birka Cruiser till Åland =).

Det var jag Peggy, Bea och en kompis åt Bea.

Det var roligt och skönt, vi kom till Stockholm 16 igår och jag stannade kvar tills idag.

Jag ville inte köra när det var mörkt och det blev inte så bra sömn på båten.

Nu ska jag snart hämta branen ifrån skola och fritids och sen ska jag skjutsa mormor till tåget.

Hon och moster ska åka utomlands =).

Ja det var allt för denna gång!

Ha de!!

Ovido - Quiz & Flashcards