Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Dags att spinna loss ;)

Av Anna - 26 januari 2009 15:47

Hej hopp!!!

Idag så ska jag gå på spinning =) jag var iväg i fredags morse med och det var så härligt!!

Jag hade lite träningsvärk i låren och magen men det var allt.

Det var en lugn dag på jobbet idag, jag hade en manikyr på förmiddagen.

Hmm.....ja det var allt jag kom på att skriva om så

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!!

 
 
Mia

Mia

9 februari 2009 17:45

dags att uppdatera lite :)

http://miusmia.blogg.se

 
Ingen bild

Ullis

12 februari 2009 22:13

Hej och tack så mycket =D Här packas det för fullt, flyttar i slutet av denna månad.. Ska bli grymt skönt att få komma bort från detta ställe.. Hoppas att allt är bra med er också.. Dax för en fika snart, eller vad sägs???

 
Malin

Malin

14 februari 2009 13:03

Hej! Tackar :) Du får fixa till din blogg du oxå då :) Det är inte så svårt hihi

Kram Malin

http://gustavsmama.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 28 april 2009 20:59

Ojoj det är inte lätt att ha företag inte......mycket som ska klicka :/ Men det löser sig med tiden, allt kan inte fungera smärt fritt på en gång. Idag har det varit omväxlande med jobb =) först färga och vaxa ögonbryn och sist göra återbesök på nag...

Av Anna - 27 april 2009 21:51

Vilken härlig helg med sol och värme!!! Tyvärr så kom det extremt mycket pollen med =( jag höll på att klia sönder ögonen och nysa ihjäl mig.......tur att det finns allergi tabletter! Annars så var helg väldigt lugn, i lördags tog vi en promend med ...

Av Anna - 14 april 2009 21:49

Jaha då har påsken varit och nu är snart snön bort smält!!! Vi var uppe i husvagnen i påsk helgen, det var blött och lerigt där men härligt i solen =). Vi åkte upp på skärtosdagen och jag och Linus hem i måndags kväll. Jag ska jobba och på fredag åk...

Av Anna - 5 april 2009 15:33

Den här helgen har jag bara varit och det har varit skönt!!!! Igår var vi i och för sig en sväng på Birsta och handlade lite och sen till Mia och drack kaffe och träffade Silvers nya husse och matte (Silver är en av Beatrix kattungar), han kommer at...

Av Anna - 2 april 2009 17:39

Vad skönt det är när våren kommer och det blir ljusare på kvällarna och på mornarna. Nu har jag skört mitt företag i 1 vecka och det har gått bra, men det är mycket som ska ordnas innan all fungerar som det ska.   Jag väntar på att jag ska kunna börj...

Ovido - Quiz & Flashcards