Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 18 mars 2009 19:44

Om förra veckan var HEMSK!!!! så har den här börjat helt otrolig!!!

Allt har flytit på och gått bra så nu väntar jag bara på ett bakslag för det kan bara inte gå så utan att det händer något.

Igår fick jag reda på att jag kan starta mitt företag på fredag =)!!!!

Jag blev bara SÅ GLAD!!!! men det har inte gått in än i skallen på mig riktigt. Jag har fjärilar i magen idag med något mindre än igår :).

Jag kommer att starta mitt företag på måndag, kändes lite konstigt att göra det på en fredag det är ju sista dagen på en arbetsvecka, så därför blir det på måmdag.

På fredag ska jag fixa det sista inför starten på måndag, jag har lite att ordna så det blir bra.

Ja detta var allt för idag!!!

Ha de!!!

Av Anna - 15 mars 2009 11:25

Fy sjutton för en sån här vecka !!!!

jag vill verkilgen INTE ha en till sån!

Jag hoppas att veckorna fram över blir bättre och bättre,

de kan ju som sagt inte bli värre (hoppas jag).

Allt som kan hända har hänt känns det som, det finns nog inget mer som kan få mig att falla för jag är så långt ner det bara går.

Men nu kommer det en ny vecka och nu är det nya tag som gäller och att få till allt som ska hinnas göra.

Jag har fyllt i det mesta på ansökan om att starta eget det fattas bara 2 saker som jag får ta reda på imorgon för det är stängt idag.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva!

Ha de!!

Av Anna - 11 mars 2009 04:59

Jaha nu har det gått några dagar sen jag skrev och livet har sin gilla gång.


Vaknade av att ett ev barnen kom in i sovrummet och klagade på värk i örat och sen så kunda jag inte somna om.

Det berodde inte bara på det utan det som hände igår.

Det var en människa som gick till personangrepp på mig och fick mig att må fruktans värt dåligt och känna mig som en ur usel människa.....

Det är många tankar och funderingar som snurrar i skallen nu och jag vet inte hur jag ska orka =(.


Men, men det är bara att ta nya tag och ta tjuren vid hornen och gå vidare eller nåt sånt.


Ja,näe nu ska jag fika frukost och sen vänta på att det ska bli time för att väcka mina små älsklingar!


Ha en bra dag/kväll!

Av Anna - 4 mars 2009 18:41

Jösses!!!!

Det är inte enkelt att fylla i ansökan till starta egetbidraget =(!

Men, men det kommer att gå till slut och sen så hoppas jag att det blir rätt och riktigt!

Den här veckan har gått fort måste jag säga! imrgon så är det redan torsdag.......

Ja,nu kommer jag inte på något mer att berätta!!

Ha det!

Av Anna - 1 mars 2009 23:01

Så nu är jag hemma igen! Jag skjutsade upp Per och barnen i fredags och kom hem idag!

Igår var det klar blå himmel och strålande sol! Vi tog en promenad och gick på små vägar och tittade på husen, det var härligt att vara ute och speciellt i solen.

Det var lugnt och skönt inga måsten mer än maten och disken!

Nu är jag tillbaka i vardagen med måsten, imorgon så ska jag träna och sen ska jag hjälpa en kompis med lite saker som hon behöver hjälp med. Jag är ledig ifrån jobbet men på tisdag så är jag tillbaka där =).

Nu ska jag lägga mig, mina ögon orkar inte se mer nu ;).

God natt och sussa gott!

Ovido - Quiz & Flashcards