Alla inlägg under februari 2009

Av Anna - 26 februari 2009 21:46

Ojoj vad fort månaderna går =) jag hinner nästan inte med!

Idag gjorde jag mitt glasfiber prov och hade 55 av 57! inte dåligt gjort av mig!

Imorgon så ska jag skjutsa upp gubben och barnen till Vemdalen! jag kommer att åka hem på söndag för jag jobbar =). Dom blir där uppe hela sportlovs veckan jag ska åka upp nästa fredag och hämta dom.

Sen är det dags för alla födelsdagar i mars, det är några stycken.

Först så har vi Joachim, Camilla, Eva, jag och sist men inte minst Emma!!

Ja, det var allt för denna gång!!

Ha de!!!!

Av Anna - 22 februari 2009 22:29

Fy, vad dålig jag har varit på att skriva!! Det måste bli ändring på detta NU!!!!

Jag har haft min sista kurs dag i dag med teori.....bara det praktiska provet kvar =).

Jag har lärt mig: Glasfiber,Rekryl, Happy feet( jag lägger gele på tå naglarna) ögonkosmetik(ögonbryns vaxning,plockning & färgning) och Vaxning.........

Det har varit jätteroligt att lära sig detta!!

Jag vill tacka alla som har varit "testpiloter för mig" och modeller!!!!

Sen är det dags att gå på starta eget kurs och sen den 1/4 starta eget.............

Det känns väldigt spännande faktiskt.

 Tänk att jag ska bli egen företagare.............

Ja, det var väl allt för denna gång!!

Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards