Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Inte lätt......

Av Anna - 28 april 2009 20:59

Ojoj det är inte lätt att ha företag inte......mycket som ska klicka :/

Men det löser sig med tiden, allt kan inte fungera smärt fritt på en gång.

Idag har det varit omväxlande med jobb =) först färga och vaxa ögonbryn och sist göra återbesök på naglar.

Jag har även testat att vaxa mina ben och det gör inte ont som jag trodde att det skulle göra, men det är inte helt smärt fritt men uthärdligt =).

Imorgon så ska jag fixa med lite pappers arbete hemma och sedan åka till jobbet vid 10 tiden tänkte.

Imorgon kväll kommer Gunilla och senare Peggy och Wille ifrån Stockholm hit för att fira Valborg =) det ska bli jätte roligt.

Nu ska jag titta på House!

Ha det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 27 april 2009 21:51

Vilken härlig helg med sol och värme!!! Tyvärr så kom det extremt mycket pollen med =( jag höll på att klia sönder ögonen och nysa ihjäl mig.......tur att det finns allergi tabletter! Annars så var helg väldigt lugn, i lördags tog vi en promend med ...

Av Anna - 14 april 2009 21:49

Jaha då har påsken varit och nu är snart snön bort smält!!! Vi var uppe i husvagnen i påsk helgen, det var blött och lerigt där men härligt i solen =). Vi åkte upp på skärtosdagen och jag och Linus hem i måndags kväll. Jag ska jobba och på fredag åk...

Av Anna - 5 april 2009 15:33

Den här helgen har jag bara varit och det har varit skönt!!!! Igår var vi i och för sig en sväng på Birsta och handlade lite och sen till Mia och drack kaffe och träffade Silvers nya husse och matte (Silver är en av Beatrix kattungar), han kommer at...

Av Anna - 2 april 2009 17:39

Vad skönt det är när våren kommer och det blir ljusare på kvällarna och på mornarna. Nu har jag skört mitt företag i 1 vecka och det har gått bra, men det är mycket som ska ordnas innan all fungerar som det ska.   Jag väntar på att jag ska kunna börj...

Av Anna - 18 mars 2009 19:44

Om förra veckan var HEMSK!!!! så har den här börjat helt otrolig!!! Allt har flytit på och gått bra så nu väntar jag bara på ett bakslag för det kan bara inte gå så utan att det händer något. Igår fick jag reda på att jag kan starta mitt företag på ...

Ovido - Quiz & Flashcards