Alla inlägg under november 2008

Av Anna - 27 november 2008 22:41

Snacka om att jag är trött och slut idag!

Jag skulle gärna gå i ide och få sova länge.

Heltid är nog lite för mycket för mig, jag är trött och slut när jag kommer hem och oorkar inte göra någonting.

Men jag ska pröva tiden ut och se.

Idag hade jag 2 kunder och dom blev super nöjda =) och blev också nöjd med naglarna som jag gjorde.

Nu ska jag dricka te och sen packa resten, jag ska åka iväg i helgen! det ska bli skönt att få göra det.

Ha de!

Av Anna - 26 november 2008 20:28

Fy, vad ledsen jag blir när människor lovar saker och sen inte håller det =(.......

Jaja sånt är livet!

"Livet är en dans på rosor men ibland rosorna så finns törnen och fy fan vad ont det gör att kliva på dom!"

Thats life!!!

Nu ska jag umgås en stund med familjen.

Ha de!!

Av Anna - 25 november 2008 17:08

Fy, vad frusen jag har varit idag =(.

Men jobbet har gått bra!

jag gjorde naglar på en kund idag =) det är fortfarande lika roligt att göra naglar :D.

När jag var klar med kundens naglar så klippte Zarah page på mig........

barnen tyckte att det ser konstigt ut men dom tycker att det är fint.

Det är ingen kort page utan halv lång, jag är nöjd i alla fall.

Ja, det var allat för idag!


Av Anna - 24 november 2008 17:39

Det var länge sen jag skrev någonting =)

det har varit fullt upp den sista veckan med både det ena och det andra

men nu ska jag försöka att skriva varje dag!

Idag har det varit en lugn dag, jag har inte gjort något speciellt jo jag fixade zarah´s naglar och hennes frisör elev färgade utväxten och toppade mitt hår!

Hon är väldigt duktig tycker =).

Jag slutade halv fem så idag åt barnen och jag middag tillsammans =)

sen har jag hängt tvätt och startat en ny maskin med tvätt.

Nu ska jag hjälpa kimmen med läxan!

Ha de!!

Av Anna - 16 november 2008 18:12

Varför måste det alltid hända tråkiga saker......varför kan det inte få vara lugnt en längre period?!


Jaja....det är livets berg och dalbana! nu ska jag inte lägga ner mer energi på det utan gå vidare.


Nä, jag orkar inte skriva mer!


Ha en trevlig söndagkväll!!!!

Av Anna - 15 november 2008 19:11

Dagen har varit bra och lugn!

Vi har inte gjort något speciellt idag, Emma & Kimmen har varit ute och gjort snögubbar.

Jag hoppas att den här snön får ligga kvar, det skulle vara roligt för barnen om den gjorde det.

Men som vanligt så ska det väl töa och regna bort och frysa på =(.

Nu ska jag dricka kaffe och surra lite med gubben!

Ha en trevlig lördagkväll!!

Av Anna - 14 november 2008 17:12

Nu var det ett bra tag sen jag skrev något, men datorn fick virus och var tvungen att lämnas in =(.

Men nu är den pigg igen ;).

Idag har jag varit ledig och gjort en massa ärenden på för jobbet och för min egen skull.

Jag åkte iväg och tränade i morse och sen hem och duscha och sen till Ikea och jysk.......

Jag åkte vid halv elva och kom hem strax efter 16.

Nu är jag slut och ligger i soffan och slöar lite samtidigt som jag skriver, det går faktiskt bra =).

Per jobbar eftermiddag så det är bara Kimmen, Emma och jag hemma Linus är hos sin tjej och kommer hem senare ikväll.

Nu ska jag dricka lite kaffe och glo på tv:n om jag hittar något att titta på förstås.

Ha en trevlig fredag kväll!!!

Av Anna - 9 november 2008 22:00

Idag så firade vi Per på farsdag =)

Emma lämnade sina kort som hon hade gjort på skolan och vi hade gott fika bröd.

Annars så har dagen varit bra och lugn.

Linus har varit på Birsta med sin tjej och Kimmen och Emma har lekt och tittat på tv.

Jag sitter förtillfället och lyssnar på talbok och skriver här medans Linus pratar i telefonen och tittar på tv samtidigt ;)

När han har pratat klart i telefonen så ska vi surra en stund innan han ska lägga sig.

Nu ska jag surfa lite på nätet en stund!

Ha en trevlig söndagkväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards