Alla inlägg under november 2008

Av Anna - 8 november 2008 22:13

Jaha ås har den här dagen nått sitt slut.....nästan i alla fall.

Jag har haft en rolig och trevlig dag =) !!!

Imorgon så är det fars dag och jag har inte hunnit köpa någonting till Per ifrån barnen, men som tur är så sover han eftersom han ahr jobbat natten så vi hinner åka iväg på förmiddagen och köpa något åt honom.

Jag har lyssnat på boken Ps Ilove you! Den är inte alls som filmen!!

Jo, en dal saker är det men inte allt, men jag har inte lyssnat klart på hela än.

Jag fick låna en kompis skivor och jag la en dom på datorn så att jag kunde lägga dom på Ipoden!

Nu ska jag forsätta med tvätten och sen lyssna vidare på boken!!

Ha de bra!

Av Anna - 7 november 2008 19:39

Idag vaknade jag med migrän så det var att starta dagen med en Imigran......men tack och lov så hjälpte den!

Dagen har varit bra, vi hade kurs idag det var roligt och lärorikt!

Nu är jag trött och slut i kroppen men det beror på migränen.

Det är konstigt att kroppen blir helt slut av den, men så är fallet och bara till att acceptera det.

Jag har druckit mycket vatten idag så nu hoppas jag att den försvinner.

Nu ska jag och barnen titta på Doobidoo.

Ha en trevlig fredagkväll!

Av Anna - 6 november 2008 20:48

Idag så har jag och Annika pysslat lite på jobbet =).

Jag målade Annika´s naglar och gjorde dekor på dom, det blev snyggt.

Sen gjorde jag om naglar på en kund som hade lossnat efter inte fullt en dag, dom blev svarta med 2st silver ränder på, det blev effektfullt!

Igår så blev det inget skrivet för jag hade väldigt ont i kroppen och lederna så jag låg med vetekudde på ryggen för att den skulle sluta att värka.

I morse så var värken bättre =) !

Jag fick ett tråkigt telefonsamtal idag =(, ett av mina barn har blivit mobbad och slagen =( men denna gång så har vi skolan på vår sida så jag hoppas att vi inte behöver strida så in i Norden utan att dom flyttar på mobbarna och inte på den som blivit mobbad! 

Det är samma personer som det var för ett x antal årsen =/ jag blir så förbannad!!!!

Men lärarna på den skolan är super!!! Så det känns bra!

Nu ska jag surra med Annika och Linus en stund!

Ha de!

Av Anna - 4 november 2008 21:15

Idag är en sådan dag =(!!!

Men den har inte bara varit dålig!!

Jag undrar varför inte information som man lämnar till skolan om sina barn kommer fram till berörda lärare!!!!?????

Varför ska jag fylla i ett papper där det står om elev tex är allergisk eller har någon annan sjukdom?

Fats migrän kanske inte räknas???? det är ju "bara" en jobbig huvvudvärk enligt vissa!!!

Ja,ja nog funderat om det!!!

Nu ska jag glo lite på tv innan jag nannar kudden!!

Sussa gott!!

Av Anna - 3 november 2008 19:44

Idag så åkte Anette och jag och uträttade några ärenden på Birsta, vi hade inga kunder förrän halv fyra idag.

När vi kom till jobbet så kom vi på att det bara är 7 veckor till JUL!!

Ojoj vad månaderna rusar iväg nu, snart så börjar julruschen!



Anette gjorde återbesök på mammans naglar och jag gjorde förlägning på dottern.

Jag använde mall och det gick väldigt bra och jag och dottern blev nöjda =). Jag har tagit kort på dom med mobilen och ska försöka att lägga in dom på datorn men inte ikväll, jag har inte gjort det tidigare och måste kolla hur jag ska göra plus hitta kabeln som jag ska använda för ansluta mobilen till datorn.


Ja, vad har jag mer gjort......jo köpt lite grejer som jag ska använda som dekor på naglar, jag köpte det på Birsta City.

Jag hoppas att det ska fungera, ska testa på en lösnagel imorgon.

Jag börjar inte förrän halv elva i morgon men det blir ingen sovmorgon för det, jag måste kliva upp med barnen och se till att dom kommer till skolan men sen kan jag lägga mig och slöa en stund.


Nu ska jag glo på dumburken!


Ha de!


Av Anna - 2 november 2008 14:18

En slö dag idag med, men lite nytta gör jag i alla fall för jag tvättar!

Det var inte så mycket folk igår på parken =( lite trist för vi trodde att det skulle vara mer.

Vid tolv var jag trött så vi gick hem, det var skönt att gå fast det var kallt och halt.

Per ramlade men inte jag, som tur var så gjorde han inte illa sig.

Det berodde nog på ölen som han druckit ;).

Nu ska jag dricka lite kaffe och umgås med familjen!

Ha en trevlig söndag!

Av Anna - 1 november 2008 19:18

Dagen har varit väldigt lugn och  skön.

Per och jag tog en promenad i rask takt, det var så härligt!

Nu så har jag gjort mig i ordning för att gå på parken på 80-tals kväll,

jag hoppas att den blir rolig och trevlig jag berättar i morgon hur kvällen blev.

Per tittar på hockey och Kimmen och Emma tittar på Disneychanel på en film där i sovrummet.

Jag sitter och surfar lite och skriver här nu.

Detta var allt för idag!

Ha en trevlig lördags kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards