Alla inlägg den 5 april 2009

Av Anna - 5 april 2009 15:33

Den här helgen har jag bara varit och det har varit skönt!!!!

Igår var vi i och för sig en sväng på Birsta och handlade lite och sen till Mia och drack kaffe och träffade Silvers nya husse och matte (Silver är en av Beatrix kattungar), han kommer att bli bortskämd =).

Sen åkte vi hem och käkade middag och fortsatte att bara vara.

Eva-Lill ringde ifrån fjällen och berättade att hon suttit i bara linne uppe på fjället.....hon skickade också en bild på det!!! Det såg SÅÅÅÅÅ härligt ut!! Men det är blött och slaskigt där uppe så det är galonkläder på och gummistövlar på barnen även vi vuxna måste ha det.

Idag har vi städat huset ordenligt och Kimmen hjälper mig med tvätten och tycker det är roligt att få lära sig det. Han frågade mig i morse när jag höll på att sortera tvätten om han fick vara med och lära sig, själv klart svarade jag =).

Nu ska vi snart äta middag och sen ska vi titta på hockey skulle jag tro!

Ha en fortsatt trevlig söndag!!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards