Alla inlägg den 2 april 2009

Av Anna - 2 april 2009 17:39

Vad skönt det är när våren kommer och det blir ljusare på kvällarna och på mornarna.

Nu har jag skört mitt företag i 1 vecka och det har gått bra, men det är mycket som ska ordnas innan all fungerar som det ska.


Jag väntar på att jag ska kunna börja att använda babsen nu, förhoppningsvis så fungerar den imorgon.


Idag har jag inte haft några kunder utan åkte hem tidigt och fixade med lite pappers arbete som också måste göras.


Annars så är det jämna plåger ;) livet går sin gilla gång.

Det är lite jobbigt då det inte fungerar som det ska på vissa skolor där elever mobbar :/ jag blir så förbannad på sånt men det ska skolan ta hand om har de lovat så vi får se vad som händer och sker.

Vi ska kontakta mobbingteamet i morgon och höra vad dom har tänkt göra......

Jo, jag har lyckats att få till det trådlösa internet nu hemma =) jag är lite stolt över de då ;)


Ja, det var allt för denna gång.


Ha det!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards