Alla inlägg den 27 april 2009

Av Anna - 27 april 2009 21:51

Vilken härlig helg med sol och värme!!!

Tyvärr så kom det extremt mycket pollen med =( jag höll på att klia sönder ögonen och nysa ihjäl mig.......tur att det finns allergi tabletter!

Annars så var helg väldigt lugn, i lördags tog vi en promend med Emma till en kompis, Kimmen och Emma premiär cyklade dit och Per jag fick en promenad!! Härligt!!

På söndagebn var jag och Kimmen och Emma på Birsta City och hittade skolavslutnings kläder till dom på Lindex. Kimmen hittade även en keps som han ville ha på rea =).

Sedan var det dags för dansen för dom och sen hade vi en lugn kväll framför tv:n.

Idag var det en lugn dag på jobbet. Efter maten så sydde jag gardin till Linus, en gardinkappa med döskallar på. Ja det var min helg och min dag i dag =)!

Nu ska jag göra mig redo för sängen jag är helt slut!!

Ha de!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards