Alla inlägg den 23 september 2008

Av Anna - 23 september 2008 22:45

Eftersom jag var ledig igår så har jag måndag idag =) fy vad jobbigt det är när man blir det.


Idag på jobbet så har jag gjort förstärkning och fått en manikyr modell imorgon plus att jag har ett återbesök med på en som går hos mig.


Imorgon bitti kl9 ska jag ha ett möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan om min arbetsprövning och om hur det går för mig på den. Jag stormtrivs och vill inte sluta där utan jag vill försöka att komma upp i 75% och se om jag klara det vilket jag tror att jag kommer att göra för det har jag bestämt ;). Fast det är ju inte alltid det blir eller går som jag har bestämt men jag hoppas det. Jag hoppas att jag kan få förlängd arbetsprövning, men det får jag höra imorgon om hur det blir med det.


Nu ska jag lägga mig och krama kudden så God natt och dröm vackra  drömmar!!!


Ha de!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards