Alla inlägg den 24 september 2008

Av Anna - 24 september 2008 19:29

Idag har det varit full fart hela dagen sen jag kom på jobbet efter att jag hade varit på mötet med F-kassan och Af.

Jag har inte hunnit att äta lunch utan den åt jag innan jag åkte hem först då kände jag att jag var hungrig!!!

Det har varit en rolig och givande dag idag måste jag säga =) det är roligt att ha fullt upp!!

Det är skönt att sitta och slöa i soffan med gubben och katterna.

Barnen är i Linus rum och tittar på när han spelar sitt nya tv spel Pimp my ride.

Det kommer att bli protester när vi säger att det snart är lägg dags för fröken Emma =) men det är sånt man får ta.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen hjälpa Emma att komma i säng!!


Ha de gott!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards