Alla inlägg den 30 september 2008

Av Anna - 30 september 2008 21:11

Igår eftermiddag när jag kommer hem så fungerar inte telefonen eller internet =(......så därför blev det inget skrivet.

Igår så firade vi Mathias, han fyllde 1 år i söndags.

Annars så var dagen lugn, jag läste lite inför läxförhöret som jag ska ha på lördag.

Jag hoppas att det ska gå bra på det, det stora provet har jag lördagen den 11/10.......det är viktigare att jag klarar det.

Idag så har jag gjort en SPA manikyr på jobbet!!

Det är som en lyxmanikyr, det är så mysigt att göra manikyr och speciellt att börja dagen med det.

Sen så fixade jag en nagel som det var en skada på och lite andra saker efter det så slutade jag för dagen och åkte hem och pluggade.

Nu sitter jag framför datorn och surfar runt och kollar mailen mm och dricker kaffe och slö tittar på tv:n på 4:an på en serie där.

Nu ska jag titta på tv:n.

Ha de!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards