Alla inlägg den 28 september 2008

Av Anna - 28 september 2008 20:08

Det har varit en trevlig och rolig helg!!!

Festen var jättetrevlig!!!

På fredagen när jag kom ner till Peggy så åkte vi en sväng till Täby centrum och shoppade lite av varje,sen hämtade vi en släkting till henne och åkte hem till Peggy.

Vi satt och pratade till halv tolv på fredag natt =) det var mysigt och trevligt att sitta så och surra om allt och inget.

På lördagen vart det lite förberedelser att göra, skala potatis till gratinerna och rulla rostbiffen, skinkan och laxen.

Bea gjorde tårtorna, 2st gräddtårtor och en prinsesstårta!!!

dom var jättegoda!!!

Vi skålade in Peggy´s stora dag med champange på 12 slaget och några åkte hem efter det och några stannade längre.

Vi satt och surrade till halv tre i morse =) men det var trevligt.

Halv tio i  vaknade jag pigg och utvilad.

Vid 14 tiden började jag resan hem, det är trist att köra och vara själv i bilen men det gick bra.

Jag var hemma strax före sju och då hade jag stannat och ätit och tankat bilen.

Nu ska jag titta på tv:n och slöa i soffan ett tag, jag packar upp det sista ur väskan när jag ska lägga mig för det ska in i garderoben.

Ja, det var min helg!!! den var givande och trevlig måste jag säga!!


Ha de!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards