Alla inlägg den 25 september 2008

Av Anna - 25 september 2008 18:20

Idag så började dagen med att Zarah fixade mitt hår!

Nu är jag ny färgad och ny klippt alla slitna toppar är borta =)!

Tack Zarah för att du gjort mig fin och läcker och fräsch i håret!!!

Sen kom Per ( min gubbe) så jag gjorde klassisk manikyr på honom och det gick bra jag behövde inte titta i min "lillablåa" på vad jag skulle göra.

Efter manikyren så åkte Anette och jag till Birsta och köpte lite saker som hon behövde till makeupen som hon och Zarah ska göra på lördag.

Jag hittade ögondkuggor, eyeliner och ett par vantar som jag köpt på Lindex, det var två par fingervantar för 50kr så Anette och jag tog varsit par.

På H&M hittade jag naturligtvis en Hallo Kitty sminkväska som jag köpte och en dusch svamp med Hallo Kitty på.

Igår så gjorde jag ett kap på tradera!!

Jag köpte en ljusrosa Uv-lampa för 572kr med frakt, dom går på närmare 1300 och över annars.

Det var ingen begagnad utan en ny!

Jag hoppas att jag får den imorgon, hon skickade den idag annars så kommer den på måndag =).

Ja, det var väl allt jag hade att berätta idag nu hörs vi inte förrän på söndag, jag åker till Stockholm imorgon på 40 års kalas och kommer hem på söndag kväll.

Då har jag nog mycket att berätta!!!

Ha en trevlig torsdag kväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards