Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Anna - 8 oktober 2008 19:29

Idag så var jag iväg och tränade! Härligt att göra det på morgonen och känna hur blodcirkulationen kommer igång.

På vägen till jobbet så hämtade jag 3st bord som skulle slipas och oljas in.

Att slipa förhand var inget vidare alternativ tyckte jag så jag ringde till gubben som fixade en elslip.

Snacka om att det gick fort och bra =)!

Per fixade en "overall" till mig så att jag skulle slippa få allt slip damm på mig, det var en sån där vit typ papp overall, storlek XL......bara liiiite stor eller nåt. Jag kände mig väldigt "snygg" i den med häng rumpa och allt.

Jag oljade in ett bord sedan så oljade Linus in de andra två, mina handleder klarade inte av den rörelsen.

Vi blev bjuden på middag av Lena och Saga.

Dom kom med pizza till oss, den ena skulle vara starkt kryddad men inte den andra.

Den som skulle vara starkt kryddad var VERKLIGEN det, fy vad det brände i munnen =). Den andra var också väldigt kryddstark men inte lika som den som skulle vara det.

Efter vi hade ätit så lekte Emma, Maia och Saga tillsammans i Emma´s rum, dom tittade på My Little Pony.

Linus satte sig vid datorn och Kimmen satt med Lena och mig och pratade. Det var sååå roligt att träffa Lena och Saga!!!

Nu ska jag slöa framför tv:n en stund.....nä, först så ska jag hjälpa Kimmen med hans blogg.

Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards