Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Anna - 11 oktober 2008 17:55

I morse så vaknade jag 6.20 och var tvär pigg =(.

Jag som har kunnat fått sova till halv nio, men det är typiskt när jag har sov morgon.

Jag tror att det gick bra på provet, det känns så i alla fall.

Det tog nästan 3½ timme att skriva provet, det var 51 frågor och bla hur man genomför en manikyr steg för steg, bara det är 22 st punkter att skriva.

Vi får reda på hur det gick på måndag då vi ska träffa Anette.

Jag lovade att tala om vad överrasknigen var.......vi hade gjort iordning tacos som vi tog med och bjöd Anette på efter att vi hade skrivit klart provet.

Sen drack vi kaffe och Anette talade om hur hon hade lagt upp gele utbildningen, det kommer att vara varannan helg i november, det ska bli roligt att börja med gele!!!

Nu ska Kimmen och jag titta på tv och mysa lite,

han berättade att han har tagit knivcertifikat på scouterna =).

Ha en trevlig lördagkväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards