Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Anna - 28 oktober 2008 21:27

Fy och usch för bilar och allt som måste köpas till dom =(!!!!

Naturligtvis så MÅSTE vi köpa vinterdäck till Per´s bil.......och inte är det billigt heller =/ jag kände inte för att lägga ut flera tusen NU!!

Men naturligtvis så var Per tvungen att köpa sprillans NYA för BARA 4000kr......jag blev inte direkt glad när han berättade det för det har strulat hela tiden med betalning ifrån F-Kassan och lär väl göra det denna månad med och då är det till att leva på 0kr tills pengarna kommer och de kan dröja till mitten av nov =(.

Karlar är som dom är måste jag bara säga!! När det gäller verktyg eller tillbehör till deras bilar så får det KOSTA vad det vill!

(nästan i alla fall!)

Det fanns annat att lägga pengarna på men,men.......

Jag vet att man måste ha vinterdäck!!!!! det är inte det, bara att ibland så brinner det och det måste hända NU, men tyvärr så önskade jag att han hade kunnat vänta bara några dagar till!!!!!

Nu orkar jag inte skriva mer!

Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards