Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Anna - 12 oktober 2008 18:06

Idag så sov jag till klockan var 10, men jag vaknade till vid halv åtta men lyckades somna om.

Jag och Kimmen åkte en sväng till Birsta City och gick en sväng där och kollade i affärer.

Sen tog vi en fika på Ikea, det var mycket folk på Birsta och Ikea fast att det inte var löne helg.

Sen åkte vi till mitt jobb och lämnade av lite saker som jag hade köpt och bytte ut de gamla borden mot de nya, det blev snyggt!!

Anette talade om att jag hade alla rätt på provet =)!! JIPPI!!

Det hade Carro med =)!!! Vi får reda på hur många poäng vi hade på proven imorgon när vi ska träffa Anette tillsammans!

Vi ska träffas på Ikea och ta en fika och köpa till lite mer saker som behövs till salongen.

Nu ska jag snart hämta Linus vid bussen i Indal, men först så ska jag ta rätt på tvätten i maskinen och flytta den till torktumlaren!!

Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards