Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Anna - 29 oktober 2008 20:23

Typiskt när jag har sovmorgon så ska jag träna tidigt och måste kliva upp sju i allafall, fast jag har fått sova en halv timme längre den här veckan då barnen har höstlov!


Jag började jobba tre idag, jag hade min första och ända kund halv fyra.

Per kom efter att han och barnen hade ätit middag och satte upp takplafonderna på jobbet.

Han satte upp den ovanför mitt bord igår och den ovanför Anettes och mitten bordet ikväll.


Jag fick laborera lite på Anettes kunds karl, vi försökte att sätta bilder på  naglarna =). Vi fick till det någorlunda men vi måste komma på ett bättre sätt =).

När vi skulle åka hem ifrån salongen så hade det kommit snö!

Första snön!!! =)


Nu ska jag sätta mig och lägga in räkningarna så att dom blir betalda i tid.


Ha en bra kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards