Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Anna - 19 oktober 2008 14:56

ÅH vad skönt det är att vakna och känna att migränen har flytt sin kos efter 2 dagars migrän anfall!!!!

Migränen började i torsdag efter det att jag dammsög och torkade golve på jobbet =(

Jag tänkte mig inte för utan gjorde det och det fick jag sota för!!!

det går inte att dammsuga och torka golv för då blir det så.

Jag fick åka hem ifrån jobbet i fredags efter ca 2 timmar då trodde jag att huvudet skulle sprängas på mig och sen dess har jag varit liggandes tills idag!

 Jag är helt slut i kroppen efter att jag har haft ett sånt anfall.

Idag kom en kompis och hälsade på ifrån Ö-vik, det var roligt!

hon är intresserad av att låna Knatte till en av sina honor =).

Vi får se hur det blir.

Nu ska vi snart äta middag, det blir tidig sån för Per ska åka ner till Stockholm ikväll för hans ska på återbesök på Artro Clinicen i morgon.

Han ska sova över hos Patrik så att han slipper kliva upp så tidigt och tillbringa nästan hela dagen i bilen.

Imorgon så är det jobbar dag =) det är fortfarande lika roligt!!!

Nu ska jag fortsätta med tvätten och sen duka!

Ha en trevlig söndag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards