Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Anna - 9 oktober 2008 19:52

Idag så skulle jag och Carro träffas för att plugga inför provet på lördag.

Men först så var jag var jag på ett snabb besök hos Anki =) det var länge sen jag träffade henne och det var roligt att sitta och surra en stund.


Jag och Carro hade bestämt att vi skulle träffas utanför salongen i stan, vi försökte att hitta ett ställe att äta lunch på men det var mycket folk över allt och DYRT tyckte vi.

Vi bestämde oss för att åka till Birsta, sagt och gjort vi åkte dit och hittade ett lugnt ställe att sitta och äta och plugga på.

Vi satt ett bra tag och gick igenom vad som kunde komma på provet och ställde frågor till varandra.

Efter det så gick vi en sväng och tittade i affärerna så blev vi fika sugen då gick vi till Ikea och fikade och forsatte att plugga och ställa frågor, vi testade hur mycket vi kom ihåg om nagelns uppbyggnad och vad den innehåller.....det gick ganska bra faktiskt.


När vi hade pluggat klart tog vi en sväng på IcaMaxi, efter det så åkte vi till salongen och tittade på de nya nagelborden och sen så skjutsade jag hem Carro och åkte hem.


Nu har jag hjälpt Emma att duscha och tvätta håret, medans hon duchade så startade jag en maskin med tvätt.

Nu sitter jag i soffan med kimmen, han tittar på tv och jag ska fortsätta att plugga nu!!!


Ha de!!

Ovido - Quiz & Flashcards