Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Anna - 27 oktober 2008 21:20

Dagen har varit bra, fast det blev dåligt med sömn i natt =(

Det kliade så fruktans värt att jag höll på att bli mer galen än vad jag redan är ;). Jag fick en tablett av Anki och den hjälpte men nu har det börjat att klia igen =( få se hur mycket sova det blir av i natt

Jag började dagen med träning! Härligt att träna på morgonen!!

Anki plockade mina ögonbryn idag så nu ser jag inte arg ut längre ;).

Sen gjorde jag svarta naglar på min kund, jag anväde svartgele!

Det blev jättesnyggt!!

Anette gjorde en jättesnygg dekoration på dom naglarna!!

Kimmen har dammsugit och gjort så fint här hemma!!!

Han är jätteduktig på att hjälpa till hemma och ser när det behövs städas!!!

Nu ska jag kolla på CSI!!!

Ha´re!!!

Ovido - Quiz & Flashcards